Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42983
Назва: International exhibitions as a modern marketing method in the export market
Автори: Redko, Kseniia
Дата публікації: 2021
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Redko, K. International exhibitions as a modern marketing method in the export market [Текст] / Kseniia Redko // Сучасні детермінанти фіскальної політики : локальний та міжнародний вимір : зб. матеріалів IV Міжнар. наук.-практ. конф. [Тернопіль, 8-9 верес. 2021 р.] / редкол. : О. М. Десятнюк, А. Я. Кізима, О. І. Тулай [та ін.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2021. – C. 244-246.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/42983
Розташовується у зібраннях:СУЧАСНІ ДЕТЕРМІНАНТИ ФІСКАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ : ЛОКАЛЬНИЙ ТА МІЖНАРОДНИЙ ВИМІР

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Redko.pdf157.31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.