Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43147
Назва: Концептуальні підходи до розуміння інноваційної діяльності у сфері освіти
Автори: Ляхович, Галина
Біланинець, Валентина
Дата публікації: 2021
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Ляхович, Г. Концептуальні підходи до розуміння інноваційної діяльності у сфері освіти [Текст] / Галина Ляхович, Валентина Біланинець // Інновації в освіті: перспективи розвитку : матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф. [Тернопіль, 20 трав. 2021 р.].– Тернопіль : ЗУНУ, 2021. – С. 85-87.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43147
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЇ В ОСВІТІ: ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ляхович.pdf272.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.