Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43292
Назва: Інноваційний розвиток маркетингу персоналу на засадах сталого розвитку
Автори: Борисяк, Олена Володимирівна
Дата публікації: жов-2021
Видавництво: ОНЕУ
Бібліографічний опис: Борисяк, О. В. Інноваційний розвиток маркетингу персоналу на засадах сталого розвитку [Текст] / О. В. Борисяк // Глокалізаційні аспекти інноваційного розвитку економіки : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених [м. Одеса, 21 жовтня 2021 р.]. – Одеса: ОНЕУ, 2021. С. 12-13.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43292
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисяк О.В.pdf199.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.