Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43499
Назва: Вплив інтернет-комунікації в соціальних мережах на громадську думку
Автори: Попіка, Ольга
Дата публікації: 2021
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Попіка, О. Вплив інтернет-комунікації в соціальних мережах на громадську думку [Текст] / Ольга Попіка // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід : тези доп. ХІV Міжнар. наук.-практ. конф. молод. учених і студ. [Тернопіль, 14-15 квіт. 2021 р.] / редкол. : Н. І. Болквадзе, Л. І. Вергун, Ю. В. Мельник [та ін.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2021. – С. 25-26.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43499
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Попіка.pdf130.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.