Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43527
Назва: PEST-аналіз як інструмент визначення трендів українського брендингу
Автори: Братко, Олександра
Мазур, Наталія
Дата публікації: 2021
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Братко, О. PEST-аналіз як інструмент визначення трендів українського брендингу [Текст] / Олександра Братко, Наталія Мазур // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід : тези доп. ХІV Міжнар. наук.-практ. конф. молод. учених і студ. [Тернопіль, 14-15 квіт. 2021 р.] / редкол. : Н. І. Болквадзе, Л. І. Вергун, Ю. В. Мельник [та ін.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2021. – С. 79-80.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43527
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Братко.pdf138.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.