Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43548
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРобейко, Олександр-
dc.date.accessioned2021-12-13T14:12:47Z-
dc.date.available2021-12-13T14:12:47Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationРобейко, О. Інноваційний маркетинг у бізнес-моделі міжнародної корпорації [Текст] / Олександр Робейко // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід : тези доп. ХІV Міжнар. наук.-практ. конф. молод. учених і студ. [Тернопіль, 14-15 квіт. 2021 р.] / редкол. : Н. І. Болквадзе, Л. І. Вергун, Ю. В. Мельник [та ін.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2021. – С. 109-110.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43548-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleІнноваційний маркетинг у бізнес-моделі міжнародної корпораціїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Робейко.pdf128.78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.