Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43565
Назва: Інтернет-маркетинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності компаній в туристичній галузі
Автори: Ольшевська, Орися
Дата публікації: 2021
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Ольшевська, О. Інтернет-маркетинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності компаній в туристичній галузі [Текст] / Орися Ольшевська // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід : тези доп. ХІV Міжнар. наук.-практ. конф. молод. учених і студ. [Тернопіль, 14-15 квіт. 2021 р.] / редкол. : Н. І. Болквадзе, Л. І. Вергун, Ю. В. Мельник [та ін.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2021. – С. 135-138.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43565
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ольшевська.pdf182.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.