Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43567
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСаламон, Інна-
dc.contributor.authorБратко, Олександра-
dc.date.accessioned2021-12-14T09:03:06Z-
dc.date.available2021-12-14T09:03:06Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСаламон, І. Цифрові технології у маркетинговій діяльності підприємства [Текст] / Інна Саламон, Олександра Братко // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід : тези доп. ХІV Міжнар. наук.-практ. конф. молод. учених і студ. [Тернопіль, 14-15 квіт. 2021 р.] / редкол. : Н. І. Болквадзе, Л. І. Вергун, Ю. В. Мельник [та ін.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2021. – С. 140-141.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43567-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleЦифрові технології у маркетинговій діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Саламон.pdf136.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.