Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43613
Назва: Benchmarking as a tool for implementing the marketing policy of the enterprise
Інші назви: Бенчмаркінг як інструмент реалізації маркетингової політики підприємства
Автори: Вашків, Олександр
Голинський, Віталій
Ключові слова: маркетингова політика
бенчмаркінг
підприємство
marketing policy
benchmarking
enterprise
Дата публікації: 13-лис-2021
Видавництво: Київ : Київський економічний науковий центр
Бібліографічний опис: Vashkiv O.P., Holynskyi V.I., Benchmarking as a tool for implementing the marketing policy of the enterprise. Реалії та перспективи інноваційного розвитку економіки : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Київ, 13 листопада 2021 року). Київ : КЕНЦ, 2021. С. 19-23.
Короткий огляд (реферат): Підприємницька діяльність в умовах сьогодення потребує нових підходів у формуванні та реалізації стратегій свого розвитку, що в умовах загальної макроекономічної нестабільності набуває особливої актуальності та потребує ефективного вирішення. Серед цих питань на першому плані найгостріше простежуються питання, пов’язані із змінами у маркетинговій політиці підприємств, орієнтованій на пошук та впровадження неординарних рішень. Особливе місце у цьому процесі відводиться бенчмаркінгу як регулярній оцінці процесу якості та бізнес-процесів, а також порівняння з еталонними партнерами сприятимуть постійному вдосконаленню. Бенчмаркінг на сучасному етапі – це процес виявлення, дослідження, запозичення та адаптації передового досвіду підприємств однієї галузі, а також підприємств інших галузей з метою розвитку.
Опис: Entrepreneurial activity today requires new approaches in the formation and implementation of strategies for its development, which in the context of general macroeconomic instability is of particular relevance and requires an effective solution. Among these issues, the most acutely traced problems associated with changes in the marketing policy of enterprises, focused on the search and implementation of unconventional solutions. A special place in this process is given to benchmarking as a regular assessment of the quality process and business processes, along with comparison with the benchmark partners, will drive continuous improvement. Benchmarking is the process of identifying, researching, borrowing and adapting the best practices of enterprises in one industry, as well as enterprises in other industries, for the purpose of development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43613
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vashkiv-Holynskyi.pdf1.19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.