Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43895
Назва: Основні моделі реалізації маркетингу в соціальних мережах
Автори: Баран, Ярослав Ростиславович
Білецька, Ірина Мирославівна
Дата публікації: 2020
Видавництво: Івано-Франківськ, НАІР
Бібліографічний опис: Баран, Я. Р. Основні моделі реалізації маркетингу в соціальних мережах [Текст] / Ярослав Ростиславович Баран, Ірина Мирославівна Білецька // Економічна наука сьогодення : зб. тез доп. наук.-практ. конф. [Івано-Франківськ, 29 жовт. 2020 р.] / редкол. : Г. І. Ляхович, Л. М. Алексеєнко, І. М. Білецька [та ін.]; відп. за вип. Г. І. Ляхович. – Івано-Франківськ : НАІР, 2020. – Т. 2. – С. 25-28.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43895
Розташовується у зібраннях:Економічна наука сьогодення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Баран Я.pdf364.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.