Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43895
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБаран, Ярослав Ростиславович-
dc.contributor.authorБілецька, Ірина Мирославівна-
dc.date.accessioned2022-01-24T13:11:14Z-
dc.date.available2022-01-24T13:11:14Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationБаран, Я. Р. Основні моделі реалізації маркетингу в соціальних мережах [Текст] / Ярослав Ростиславович Баран, Ірина Мирославівна Білецька // Економічна наука сьогодення : зб. тез доп. наук.-практ. конф. [Івано-Франківськ, 29 жовт. 2020 р.] / редкол. : Г. І. Ляхович, Л. М. Алексеєнко, І. М. Білецька [та ін.]; відп. за вип. Г. І. Ляхович. – Івано-Франківськ : НАІР, 2020. – Т. 2. – С. 25-28.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43895-
dc.publisherІвано-Франківськ, НАІРuk_UA
dc.titleОсновні моделі реалізації маркетингу в соціальних мережахuk_UA
Розташовується у зібраннях:Економічна наука сьогодення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Баран Я.pdf364.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.