Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43934
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСкрипник, Василь Васильович-
dc.contributor.authorРоманчукевич, Мар’яна Йосипівна-
dc.date.accessioned2022-01-24T15:03:33Z-
dc.date.available2022-01-24T15:03:33Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСкрипник В. В. Особливості маркетингу підприємств фармацевтичної галузі [Текст] / Василь Васильович Скрипник, Мар’яна Йосипівна Романчукевич // Економічна наука сьогодення : зб. тез доп. наук.-практ. конф. [Івано-Франківськ, 29 жовт. 2020 р.] / редкол. : Г. І. Ляхович, Л. М. Алексеєнко, І. М. Білецька [та ін.]; відп. за вип. Г. І. Ляхович. – Івано-Франківськ : НАІР, 2020. – Т. 2. – С. 130-133.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/43934-
dc.publisherІвано-Франківськ, НАІРuk_UA
dc.titleОсобливості маркетингу підприємств фармацевтичної галузіuk_UA
Розташовується у зібраннях:Економічна наука сьогодення

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Скрипник В.pdf301.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.