Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4404
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМ'ясоїд, Петро-
dc.contributor.authorMyasoyid, Petro-
dc.date.accessioned2016-11-08T07:53:58Z-
dc.date.available2016-11-08T07:53:58Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМ'ясоїд, П. Психологічне пізнання як предмет історичного метатеоретичного аналізу [Текст] / Петро М'ясоїд // Психологія і суспільство. - 2016. - № 1. - С. 64-90.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4404-
dc.description.abstractВикладається концепція історичного метатеоретичного аналізу психологічного пізнання, яка призначена для з’ясування закономірностей цього процесу та оцінки внеску в розвиток процесу авторів окремих теорій психології. Концепція включає в себе певне розуміння історії й методології психології, процесів пізнання й самопізнання, категорії практики, наукової раціональності, творчого діалогу та принципу доповнюваності. Об’єднуючим моментом є моністичне бачення психології. Головний об’єкт застосування концепції - теорія вчинку В. А. Роменця, завдання - виокремлення місця цієї теорії в історії психології. Describes the concept of the historical purpose-theoretical analysis of psychological cognition which is designed to determine the laws of this process and evaluation of the contribution to the development of process of authors separate theories of psychology. The concept includes certain understanding of the history and methodology of psychology, processes of cognition and self-cognition, practice category, scientific rationality, creative dialogue and the principle of supplement. The unifying moment is monistic vision of psychology. The main object of usage the concept – theory of committing of V. A. Romenets, task – single out the place of this theory in the history of psychology.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectісторія і методологія психологіїuk_UA
dc.subjectосновна проблемаuk_UA
dc.subjectпсихологічне пізнанняuk_UA
dc.subjectмоністичний підхідuk_UA
dc.subjectтеоріяuk_UA
dc.subjectпрактикаuk_UA
dc.subjectтворчий діалогuk_UA
dc.subjectпринцип доповнюваностіuk_UA
dc.subjectметатеоретичний аналізuk_UA
dc.subjectЛ. С. Виготськийuk_UA
dc.subjectС. Л. Рубінштейнuk_UA
dc.subjectВ. А. Роменецьuk_UA
dc.subjecthistory and methodology of psychologyuk_UA
dc.subjectthe main problemuk_UA
dc.subjectpsychological cognitionuk_UA
dc.subjectmonistic approachuk_UA
dc.subjecttheoryuk_UA
dc.subjectpracticeuk_UA
dc.subjectcreative dialogueuk_UA
dc.subjectthe principle of supplementuk_UA
dc.subjectmulti-theoretical analysisuk_UA
dc.subjectL. S. Vygotskiyuk_UA
dc.subjectS. L. Rubinshteynuk_UA
dc.subjectV. A. Romenetsuk_UA
dc.titleПсихологічне пізнання як предмет історичного метатеоретичного аналізуuk_UA
dc.title.alternativePsychological cognition as a subject of historical multi-theoretical analysisuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2016. - № 1 (63)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
М'ясоїд П..pdf701.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.