Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44160
Назва: Формування маркетингової стратегії підприємства з використанням цифрових інструментів
Інші назви: Formation of marketing strategy of the enterprise with the use of digital tools
Автори: Онищук, С. І.
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота Формування маркетингової стратегії підприємства з використанням цифрових інструментів
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44160
Розташовується у зібраннях:2021-2022 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ОНИЩУК_ДРМ.docx1.22 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.