Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44162
Назва: Формування стратегії бренд-орієнтованого управління підприємством (на матеріалах ПрАТ “ТерА”)
Автори: Хома, А. Ю.
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота Формування стратегії бренд-орієнтованого управління підприємством (на матеріалах ПрАТ “ТерА”)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44162
Розташовується у зібраннях:2021-2022 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хома_А._перевірка_original_31012022_125025.doc827 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.