Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44566
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКоваль, Тетяна-
dc.date.accessioned2022-02-15T10:14:04Z-
dc.date.available2022-02-15T10:14:04Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКоваль, Т. Структура та основи формування іміджу підприємства [Текст] / Тетяна Коваль // Актуальні проблеми економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі : матеріали доп. VI наук.-практ. конф. студ. та молод. вчених з міжнар. участю [Тернопіль, 28 жовт. 2021 р.] / редкол. :Л. Р. Галько, В. Т. Дудар, С. П. Крамарчук [та ін.] ; відп. за вип. В. М. Островерхов. – Тернопіль : ЗУНУ, 2021. – С. 91-94.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44566-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleСтруктура та основи формування іміджу підприємстваuk_UA
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІКИ, ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коваль Т.pdf546.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.