Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44620
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛогуш, Анжела-
dc.date.accessioned2022-02-15T14:14:35Z-
dc.date.available2022-02-15T14:14:35Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationЛогуш, А. Шляхи використання соцмереж для формування ділової репутації підприємства [Текст] / Анжела Логуш // Актуальні проблеми економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі : матеріали доп. VI наук.-практ. конф. студ. та молод. вчених з міжнар. участю [Тернопіль, 28 жовт. 2021 р.] / редкол. : Л. Р. Галько, В. Т. Дудар, С. П. Крамарчук [та ін.] ; відп. за вип. В. М. Островерхов. – Тернопіль : ЗУНУ, 2021. – С. 134-136.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44620-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleШляхи використання соцмереж для формування ділової репутації підприємстваuk_UA
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІКИ, ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Логуш А.pdf609.06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.