Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4476
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолоднюк, Олена-
dc.contributor.authorHolodniuk, Olena-
dc.date.accessioned2016-11-10T14:14:35Z-
dc.date.available2016-11-10T14:14:35Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГолоднюк, О. Ефективність франчайзингу в управлінні конкурентними перевагами підприємств-виробників мінеральних вод [Текст] / Олена Голоднюк // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2014. - Вип. 1. - С. 122-129.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4476-
dc.description.abstractРозкрито сутність франчайзингу та обґрунтовано доцільність його використання як часткової модифікаційної інновації в управлінні конкурентними перевагами підприємств. Подано результати аналізу ефективності впровадження франчайзингу на підприємствах-виробниках мінеральних вод. Встановлено, що технологія франчайзингу дозволяє отримати значні вигоди кожній із зацікавлених сторін.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectмаркетингові інноваціїuk_UA
dc.subjectфранчайзингuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectринок мінеральних водuk_UA
dc.titleЕфективність франчайзингу в управлінні конкурентними перевагами підприємств-виробників мінеральних водuk_UA
dc.title.alternativeEfficiency of franchise in managing competitive advantages of enterprises producing mineral wateruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2014 Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Голоднюк О..pdf522.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.