Вісник ТНЕУ 2014 Випуск 1 Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 21
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014Пріоритети розвитку вищої освіти України в умовах глобалізації економікиЖуравель, Григорій; Шинкарик, Микола; Zhuravel, Hryhorij; Shynkaryk, Mykola
2014Оцінка маркетингової привабливості регіону для ведення торговельної діяльностіАртеменко, Станіслав; Artemenko, Stanislav
2014Теорія економічної політики в працях нобелівських лауреатів в світлі викликів сьогоденняЗаклекта, Ольга; Шиманська, Оксана; Zaklekta, Olga; Shymanska, Oksana
2014Експериментальна та поведінкова економіка: від Вернона Сміта до Даніеля КанеманаДлугопольський, Олександр; Івашук, Юрій; Dluhopolskyi, Oleksandr; Ivashuk, Yurii
2014Критичні точки контролю виробничих витрат молокопродукціїКолібаба, Олег; Kolibaba, Oleg
2014Ефективність виробництва і застосування органічних добрив "біогумус" виготовлених методом вермикультивуванняСендецька, Олександра; Sendetska, Oleksandra
2014Підхід до побудови ієрархічної структури потенціалу розвитку підприємствВасюткіна, Наталія; Vasiutkina, Nataliia
2014Стратегічне бюджетування як ефективний інструмент управління людським капіталом промислового підприємстваБерсуцький, Антон; Каменська, Оксана; Bersutsky, Anton; Kamenskaja, Оksana
2014Модель формування резерву в кредитній спілці за допомогою трикутника розвиткуРуська, Руслана; Ruska, Ruslana
2014Аналіз можливостей і меж гнучкості підприємств спиртової галузі в умовах ринкової нестабільностіДемків, Ірина; Demkiv, Irina
2014Ефективність франчайзингу в управлінні конкурентними перевагами підприємств-виробників мінеральних водГолоднюк, Олена; Holodniuk, Olena
2014Оцінка ефективності комунікаційної політики підприємстваШтефанич, Дмитро; Дячун, Ольга; Shtefanych, Dmytro; Diachun, Olha
2014Засади функціонування та особливості маркетингової комунікативної політики компаній мережевого маркетингуСохацька, Олена; Демкура, Тарас; Sokhatska, Olena; Demkura, Taras
2014Специфіка регулювання європейських ринків праці: досвід для УкраїниШиманська, Оксана; Shymanska, Oksana
2014Основні тенденції розвитку агропродовольчого ринку України у зовнішньоекономічній діяльностіДудар, Володимир; Dudar, Volodimir
2014Чесний бізнес в Україні: необхідна об'єктивність та передумови введенняВладимир, Ольга; Vladymyr, Olha
2014Маркетингова кооперація товаровиробників у системі збуту органічної сільськогосподарської продукціїДудар, Оксана; Dudar, Oksana
2014Доходи галузей тваринництва та шляхи їх збільшення у аграрних підприємствах регіонуПархомець, Микола; Уніят, Людмила; Parkhomets, Mykola; Uniyat, Liudmyla
2014Генезис та еволюція концепції промислових кластерівКарапетян, Едуард; Квасовський, Олександр; Karapetian, Eduard; Kvasovskyi, Oleksandr
2014Ідентифікація структурно-технологічної деформації економіки регіонів як база вибору механізмів регіональної структурної політикиМельник, Алла; Melnyk, Alla
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 21