Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4485
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАртеменко, Станіслав-
dc.contributor.authorArtemenko, Stanislav-
dc.date.accessioned2016-11-10T15:31:07Z-
dc.date.available2016-11-10T15:31:07Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationАртеменко, С. Оцінка маркетингової привабливості регіону для ведення торговельної діяльності [Текст] / Станіслав Артеменко // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2014. - Вип. 1. - С. 202-213.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4485-
dc.description.abstractПіднято проблему оцінки маркетингової привабливості регіону для ведення торговельної діяльності. Визначено динаміку розвитку роздрібного товарообороту Харківської області; підтверджено важливість торговельної діяльності Харківської області для розвитку національної економіки України; удосконалено методику оцінки маркетингової привабливості регіону. На прикладі Харківської області проведено емпіричну перевірку запропонованого методичного підходу.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectіндекс людського розвиткуuk_UA
dc.subjectіндекс валового регіонального продуктуuk_UA
dc.subjectіндекс конкурентоспроможностіuk_UA
dc.subjectмаркетингова привабливість регіонуuk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.subjectроздрібний товарооборотuk_UA
dc.titleОцінка маркетингової привабливості регіону для ведення торговельної діяльностіuk_UA
dc.title.alternativeEvaluation of the marketing appeal of the region to conduct trading activitiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2014 Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Артеменко С..pdf656.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.