Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44938
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманів, Н. В.-
dc.date.accessioned2022-02-21T13:46:41Z-
dc.date.available2022-02-21T13:46:41Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44938-
dc.description.abstractМагістерська робота Маркетингова стратегія просування Озернянської об’єднаної територіальної громади в мережі Інтернетuk_UA
dc.titleМаркетингова стратегія просування Озернянської об’єднаної територіальної громади в мережі Інтернетuk_UA
dc.title.alternativeMarketing strategy for promoting the Ozernyanska united territorial community on the Internetuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2021-2022 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Романів_Назарій_титулка_original_15022022_120820.docx4.18 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.