Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44938
Назва: Маркетингова стратегія просування Озернянської об’єднаної територіальної громади в мережі Інтернет
Інші назви: Marketing strategy for promoting the Ozernyanska united territorial community on the Internet
Автори: Романів, Н. В.
Дата публікації: 2021
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота Маркетингова стратегія просування Озернянської об’єднаної територіальної громади в мережі Інтернет
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44938
Розташовується у зібраннях:2021-2022 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Романів_Назарій_титулка_original_15022022_120820.docx4.18 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.