Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44957
Назва: Теоретичні і методичні засади фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників
Автори: Ребуха, Лілія Зіновіївна
Ключові слова: соціальна робота
майбутні соціальні працівники
фундаменталізація професійної підготовки
готовність до професійної діяльності
інтегративна тренінгово-інформаційна технологія
педагогічна система
педагогічні умови
структурно-функціональна модель
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Ребуха Л. З. Теоретичні і методичні засади фундаменталізації професійної підготовки майбутніх соціальних працівників: дис. … д-ра пед. наук: 13.00.04. Хмельницький, 2019. 560 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти». – Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія МОН України, Хмельницький, 2019.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44957
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rebukha_dys.docx1.79 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.