Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 51-60 зі 69.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2022Стан і тенденції розвитку внутрішньої торгівлі України як сфери торговельного підприємництваМіщук, Ігор; Кабаці, Богдан; Середа, Сергій
2022Стратегічне маркетингове управління як чинник урівноваження інтересів суб’єктів ринкових відносинМарчук, Єлизавета
2022Інтернет-технології та їх активне використання в рекламних кампаніяхГераймович, Віолета; Д'яченко, Любомир
2022Проблеми становлення та розвитку біржової торгівлі в УкраїніОрлова, Вікторія; Д'яченко, Любомир
2022Удосконалення управління закупівельною діяльністю торгових підприємствОниськів, Костянтин
2022Основні підходи до управління конкурентоспроможністю торговельного підприємстваСледзь, Олеся
2022Ідентифікація облікових дефініцій «природний капітал» та «екосистемні послуги»Штик, Юлія
2022Особливості освітнього процесу на факультеті товарознавства управління та сфери обслуговування ЛТЕУ під час воєнного стануГаврилишин, Володимир; Лебединець, Віра
2022Парадигми тренінгу у фаховій підготовці здобувачів другого магістерського рівняСидор, Галина; Савків, Уляна; Домбровська, Наталія
2022Специфіка та сучасний стан розвитку оптової торгівлі як сфери логістичної діяльностіШалева, Олександра