Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45864
Назва: Інтернет-технології та їх активне використання в рекламних кампаніях
Автори: Гераймович, Віолета
Д'яченко, Любомир
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Гераймович, В. Інтернет-технології та їх активне використання в рекламних кампаніях [Текст] / Віолета Гераймович, Любомир Д'яченко // Підприємництво та логістика в умовах сучасних викликів : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. [Тернопіль, 26-28 трав. 2022 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – С. 183-186.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45864
Розташовується у зібраннях:ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ЛОГІСТИКА В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Віолета Гераймович.pdf444.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.