Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45477
Назва: Аналіз маркетингового середовища в умовах глобалізаційних змін та викликів
Автори: Жукевич, С. М.
Рожелюк, В. М.
Дата публікації: 2021
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Жукевич, С. М. Аналіз маркетингового середовища в умовах глобалізаційних змін та викликів [Текст] / С. М. Жукевич, В. М. Рожелюк // Трансформація бухгалтерського обліку, аналізу та контролю в умовах соціально-економічних викликів : матеріали Міжнар. круглого столу [Тернопіль, 28 трав. 2021 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2021. – Т. 1. – С. 54-56.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45477
Розташовується у зібраннях:ТРАНСФОРМАЦІЯ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ, АНАЛІЗУ ТА КОНТРОЛЮ В УМОВАХ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ВИКЛИКІВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Жукевич С. М..pdf194.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.