Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45507
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавенко, Віктор-
dc.contributor.authorІгнатенко, Наталія-
dc.contributor.authorSavenko, V.-
dc.contributor.authorIgnatenko, N.-
dc.date.accessioned2022-09-29T13:06:16Z-
dc.date.available2022-09-29T13:06:16Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСавенко, В. Генеза державної політики в галузі освіти в Україні періоду незалежності [Текст] / Віктор Савенко, Наталія Ігнатенко //Актуальні проблеми правознавства. – 2021. – Вип. 3. – С. 43-48.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45507-
dc.description.abstractОхарактеризовано особливості здійснення державної політики в галузі освіти в Україні періоду незалежності (1991–2020 рр.) та її співвідношення з галуззю законодавства; визначено періодизацію державної освітньої політики в Україні; проаналізовано основні напрями здійснення освітньої політики на різних етапах розвитку держави. Державна політика у галузі освіти розглядається як сукупність теоретичних ідей, цілей, завдань і практичних заходів, що спрямовані на розвиток освіти та забезпечення стабільного курсу уряду й підпорядкованих йому установ на поліпшення добробуту людей, виховання свідомих громадян, забезпечення національних інтересів, зміцнення авторитету і конкурентоспроможності країни на міжнародній арені. The peculiarities of the implementation of state policy in the field of education in Ukraine during the period of independence (199˗2020) and its relationship with the field of legislation are characterized; the main directions of implementation of educational policy at different stages of development of the state are analyzed. State policy in the field of education is seen as a set of theoretical ideas, goals, objectives and practical measures aimed at developing education and ensuring a stable course of the government and its subordinates to improve the welfare of people, education of conscious citizens, national interests, strengthening the country’s authority and competitiveness in the international arena.uk_UA
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.subjectдержавна політикаuk_UA
dc.subjectосвітня галузьuk_UA
dc.subjectдержавна політики в галузі освітиuk_UA
dc.subjectгенеза державної політики в галузі освітиuk_UA
dc.subjectперіодизація державної політики в галузі освітиuk_UA
dc.subjectзаконодавство в галузі освітиuk_UA
dc.subjectstate policyuk_UA
dc.subjectfield of educationuk_UA
dc.subjectstate policy in the field of educationuk_UA
dc.subjectperiodization of the state policy in the field of educationuk_UA
dc.subjectlegislation in the field of educationuk_UA
dc.titleГенеза державної політики в галузі освіти в Україні періоду незалежностіuk_UA
dc.title.alternativeThe genesis of state policy in the field of education in Ukraine during the period of independenceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми правознавства 2021 рік Випуск 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Савенко.PDF362.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.