Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45507
Назва: | Генеза державної політики в галузі освіти в Україні періоду незалежності |
Інші назви: | The genesis of state policy in the field of education in Ukraine during the period of independence |
Автори: | Савенко, Віктор Ігнатенко, Наталія Savenko, V. Ignatenko, N. |
Ключові слова: | державна політика освітня галузь державна політики в галузі освіти генеза державної політики в галузі освіти періодизація державної політики в галузі освіти законодавство в галузі освіти state policy field of education state policy in the field of education periodization of the state policy in the field of education legislation in the field of education |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | ЗУНУ |
Бібліографічний опис: | Савенко, В. Генеза державної політики в галузі освіти в Україні періоду незалежності [Текст] / Віктор Савенко, Наталія Ігнатенко //Актуальні проблеми правознавства. – 2021. – Вип. 3. – С. 43-48. |
Короткий огляд (реферат): | Охарактеризовано особливості здійснення державної політики в галузі освіти в Україні періоду незалежності (1991–2020 рр.) та її співвідношення з галуззю законодавства; визначено періодизацію державної освітньої політики в Україні; проаналізовано основні напрями здійснення освітньої політики на різних етапах розвитку держави. Державна політика у галузі освіти розглядається як сукупність теоретичних ідей, цілей, завдань і практичних заходів, що спрямовані на розвиток освіти та забезпечення стабільного курсу уряду й підпорядкованих йому установ на поліпшення добробуту людей, виховання свідомих громадян, забезпечення національних інтересів, зміцнення авторитету і конкурентоспроможності країни на міжнародній арені. The peculiarities of the implementation of state policy in the field of education in Ukraine during the period of independence (199˗2020) and its relationship with the field of legislation are characterized; the main directions of implementation of educational policy at different stages of development of the state are analyzed. State policy in the field of education is seen as a set of theoretical ideas, goals, objectives and practical measures aimed at developing education and ensuring a stable course of the government and its subordinates to improve the welfare of people, education of conscious citizens, national interests, strengthening the country’s authority and competitiveness in the international arena. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45507 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні проблеми правознавства 2021 рік Випуск 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Савенко.PDF | 362.79 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.