Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45697
Назва: Оцінка ефективності заходів щодо вдосконалення управління підприємствами туристичної галузі в умовах євроінтеграції
Інші назви: Evaluation of the effectiveness of measures to improve the management of tourism enterprises in the context of eurointegration
Автори: Захарова, Тетяна
Zakharova, Tеtiana
Ключові слова: туристична галузь
ефективність
потенціал
авторегресійна модель
політика розвитку туризму
купівельна активність
tourism industry
efficiency
potential
autoregression model
tourism policy
purchasing activity
Дата публікації: 2021
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Захарова, Т. Оцінка ефективності заходів щодо вдосконалення управління підприємствами туристичної галузі в умовах євроінтеграції [Текст] / Тетяна Захарова // Вісник економіки. – 2021. – № 4. – С. 129-142.
Короткий огляд (реферат): Вступ. Для кожної окремої країни туризм відіграє важливу роль у стимулюванні економічного розвитку не тільки безпосередньо туристичної галузі, а й суміжних галузей, а також інших галузей економіки. Туризм позитивно впливає на рівень зайнятості населення, на споживчий попит та рівень валютних надходжень. роль туризму для розвитку національної економіки важко переоцінити, водночас туристична галузь має об’єктивні передумови свого розвитку, що склалися на підставі історичних, географічних, культурних та економічних чинників. Мета. У досліджені обґрунтовано ефективность заходів щодо вдосконалення управління підприємствами туристичної галузі в умовах євроінтеграції. Методи дослідження. Для досягнення поставленої мети використано такі методи дослідження, як: емпіричні – вивчення та аналіз галузі; спостереження, узагальнення, порівняння. Результати. На основі аналізу виявлено проблеми щодо розроблення теоретичних та прикладних досліджень у напрямку формування та розвитку туристичної галузі в Україні. Матеріали роботи ґрунтуються на наукових працях провідних вітчизняних і зарубіжних учених, законодавчих актах, нормативних документах. Управління туристичною галуззю в Україні в умовах глобалізації та євроінтеграції вимагає пошуку нетрадиційних підходів і нових поглядів, впровадження європейських норм і стандартів, тобто удосконалення методів управління туристичною галуззю, розробку й оцінку моделей розвитку сфери туризму в системі державного і регіонального економічного розвитку. проаналізовано сучасні реалії в Україні та виявлено необхідність створення оптимальних, раціональних та вигідних умов розвитку. Визначено особливості розвитку туристичної галузі, що спрямовано на виявлення можливостей та завад подальшого її розвитку на довгостроковій основі. Для того, щоби прогнозувати ефективність діяльності, розглянуто підприємство туристичної галузі, для якого запропоновано використовувати авторегресійних моделі, які допомагають визначити наявність автокореляційної залежності з n-лагами запізнення купівельній активності споживачів туристичних послуг. Установлено, що стабільний розвиток туризму можливо на умовах співробітництва держави та бізнесу. Це необхідно для розробки та реалізації програм, які будуть ураховувати специфіку туристичної галузі. Перспективи. В контексті формування якісно нової інституційної площини розвитку економіки знань необхідні ґрунтовні подальші дослідження, оскільки розвиток туристичної галузі в Україні за умов глобалізації та євроінтеграції потребує актуалізації видів туристичної діяльності, здійснення інтеграції з міжнародними лідерами туристичної галузі, запровадження світового досвіду із задоволення попиту споживачів галузі. Introduction. For each individual country, tourism plays an important role in stimulating economic development, not only directly in the tourism industry but also in related industries and other sectors of the economy. Tourism has a positive impact on employment, consumer demand and foreign exchange earnings. The role of tourism in the development of the national economy cannot be overemphasized, however, the tourism industry has objective prerequisites for its development based on historical, geographical, cultural and economic factors. Purpose of the research. The study aims at demonstrating the effectiveness of measures to improve the management of tourism enterprises in the context of Euro- European integration. Research method. The research methods used to achieve the objectives were: empirical - industry research and analysis; observation, generalization, comparison. Results. On the basis of the researches there were found problems concerning development of theoretical and applied researches in the direction of formation and development of tourist industry in Ukraine. Materials of work are based on scientific works of leading domestic and foreign scientists, legislative acts, normative documents. Management of the tourism industry in Ukraine in the conditions of globalization and European integration requires search for innovative approaches and new views, introduction of European norms and standards, i.e. improvement of the methods of management of the tourist industry, development and evaluation of models of development of tourism sphere in the system of state and regional economic development. Modern realities in Ukraine were analyzed and the necessity to create optimal, rational and profitable conditions of development was revealed. The peculiarities of the tourism industry development are defined, which is aimed at identifying opportunities and future development of the tourism industry on a long-term basis. In order to predict the effectiveness of the article the company of the tourist industry for which it is proposed to use auto-progressive models, which help to determine the presence of autocorrelation with the n-flags of late purchase activity of consumers of tourist services. It is established that stable development of tourism is possible on the conditions of cooperation between the state and business. This is necessary for the development and implementation of programs that will be used to cover the specific nature of the tourism industry. Perspectives. In the context of building a qualitatively new institutional framework for the development of the knowledge economy, substantial further research is required. Since the development of the tourism sector in Ukraine in the context of globalization and Euro-European integration requires the updating of types of tourism activity and the implementation of integration with international tourism industry leaders, Introduction of the already existing world experience in meeting the demand of the industry consumers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45697
Розташовується у зібраннях:Вісник економіки 2021 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Захарова.PDF1.62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.