Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45907
Назва: Використання інтерактивних інноваційних технологій під час викладання навчальної дисципліни "Управління проєктами в освіті"
Інші назви: Interactive innovative technologies during the teaching of the course «Project management in education»
Автори: Рідкодубська, Ганна
Ridkodubska, Hanna
Ключові слова: інноваційні технології
освітня діяльність в закладі вищої освіти
навчальна дисципліна
управління проєктами в освіті
innovative technologies
educational activity in a higher education institution
academic course
project management in education
Дата публікації: 2021
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Рідкодубська, Г. Використання інтерактивних інноваційних технологій під час викладання навчальної дисципліни "Управління проєктами в освіті" [Текст] / Ганна Рідкодубська // Гуманітарні студії : історія та педагогіка. – 2021. – № 1. – С. 78-87.
Короткий огляд (реферат): У статті описано досвід використання інноваційних інтерактивних технологій в освітній діяльності під час викладання навчальної дисципліни «Управління проєктами в освіті». Узагальнення і систематизація наукових досліджень у галузі інноваційних технологій дали можливість визначити основні шляхи впровадження інноваційних технологій під час викладання навчальної дисципліни. Метою дослідження є характеристика основних шляхів використання інтерактивних інноваційних технологій під час вивчення навчальної дисципліни «Управління проєктами в освіті». Розширення змісту навчальної дисципліни теоретичними знаннями і практичними завданнями з розробки та впровадження проєктів в освіті осучаснить і суттєво збагатить змістове наповнення цієї дисципліни. Аналіз особливостей застосування інноваційних технологій під час вивчення курсу «Управління проєктами в освіті» дасть змогу підвищити якість професійної підготовки у сучасних умовах. Під час розгляду кожної теми зазначеної навчальної дисципліни, охарактеризовано специфіку практичного застосування поданого матеріалу. З особливостей використання інноваційних технологій на кожному етапі засвоєння знань виділено такі: раціоналізація використання аудиторного часу, підвищення рівня самостійності студентів магістратури під час прийняття професійно орієнтованих рішень, відповідальність за їх прийняття, підвищення рівня пізнавальної активності та критичного мислення, індивідуальний підхід до кожного студента, зміна рольових взаємин, коли студент стає здобувачем власних компетентностей, а викладач формує свідоме ставлення до опрацювання інформаційних джерел, мотивує вивчати навчальну дисципліну. Реформування української системи освіти зумовлює зміни у змісті освіти й орієнтації соціальних інституцій, подальший розвиток освітньої системи, зміщення орієнтирів підготовки високопрофесійних фахівців із зовнішнього моніторингу на змістовий аналіз якості означених реформ, де визначальним показником є формування загальних, фахових та соціальних компететностей. The article describes the experience of using innovative interactive technologies in educational activities during the teaching of the discipline «Project Management in Education». Generalization and systematization of scientific research in the field of innovative technologies gave a possibility to identify ways of implementing innovative technologies in the teaching of the discipline. The purpose of the study is to characterize the main ways of using interactive innovative technologies in the teaching of the discipline «Project Management in Education». Expanding the content of the discipline with theoretical knowledge and practical tasks for the development and implementation of projects in education will modernize and significantly enrich the content of this discipline. The analysis of the peculiarities of the application of innovative technologies during the study of the course «Project Management in Education» will improve the quality of training in modern conditions. During the consideration of each topic of the specified academic discipline, the specifics of practical application of the given material are characterized. The peculiarities of the use of innovative technologies at each stage of knowledge acquisition include are: rationalization of classroom use, increasing the level of independence of master›s students in making professionally oriented decisions, responsibility for their adoption, increasing the level of cognitive activity and critical thinking, individual approach to each student, change role relationships, when the student becomes a seeker of their own competencies, and the teacher forms a conscious attitude to the processing of information sources, motivates to study the discipline. Reforming the Ukrainian education system causes changes in the content of education and orientation of social institutions, further development of the educational system, shifting the training of highly professional specialists in external monitoring to meaningful analysis of the quality of these reforms, where the formation of general, professional and social competencies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45907
Розташовується у зібраннях:Гуманітарні студії: історія та педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рідкодубська.PDF485.41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.