Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45998
Назва: Маркетинг в організації розвитку екологічного туризму Карпатського регіону
Інші назви: Marketing in the organization of the development ecological tourism the Carpathian region
Автори: Кифяк, Олександр
Kyfyak, Oleksandr
Ключові слова: маркетинг
екотуризм
привабливі території
стадії маркетингового процесу
туристичний продукт
збалансованість інтересів
marketing
ecotourism
attractive areas
stages of the marketing process
tourist product
balance of interests
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Кифяк, О. Маркетинг в організації розвитку екологічного туризму Карпатського регіону [Текст] / Олександр Кифяк // Вісник економіки. – 2022. – № 2. – С. 45-58.
Короткий огляд (реферат): Вступ. Загострення уваги до проблем збереження навколишнього середовища та пошук нових маркетингових підходів і форм раціонального використання природних рекреаційних ресурсів у Карпатському регіоні сприятиме формуванню екологічної культури, ціннісних екологічних орієнтацій, вміння керуватися моральними і правовими нормами й правилами екологічно грамотної поведінки в навколишньому середовищі тощо. Важливе місце у вирішенні цих проблем відводиться екологічному туризму та маркетингу в організації розвитку екотуризму, який допоможе усвідомити, що раціональне рекреаційне природокористування не тільки сприятиме стимулюванню в’їзного потоку в регіон, зростанню добробуту, а й відіграє важливу роль у збереженні природних багатств регіону як частини глобальних ресурсів. Мета дослідження полягає у визначенні екологічно привабливих територій для розвитку екологічного туризму, обґрунтуванні унікальності потенціалу Карпатського регіону для такого виду туризму та виявленні напрямів творчої імплементації зарубіжного досвіду щодо встановлення стадій маркетингового процесу в організації розвитку екологічного туризму. Методи. Методологічною основою дослідження є використання методу аналізу, анкетування, вивчення зарубіжного досвіду, системно-структурного підходу. Результати. На основі аналізу можливостей для розвитку екологічного туризму в Карпатському регіоні, зокрема розподілу земель природно-охоронного призначення та їх функціональної структури, наявності заповідників та національних природних парків та ін., встановлено унікальність регіону для розвитку екологічного туризму. Шляхом анкетування туристів, що відвідали Вижницький національний парк, встановлено високий рівень зацікавленості екологічними туристичними продуктами. На основі вивчення зарубіжного досвіду визначено стадії маркетингового процесу, що можуть бути імплементовані в практику організації розвитку екотуризму у Карпатському регіоні. Запропоновано найбільш перспективні види екологічних туристичних продуктів та встановлено вплив розвитку екотуризму на збалансованість природоохоронних, економічних, соціальних, культурних, інтеграційних та інших інтересів у регіоні. Перспективи подальших досліджень. Важливими напрямками подальших наукових досліджень у контексті визначення ролі та місця маркетингу у розвитку екотуризму є, зокрема, встановлення цільових категорій відвідувачів, оцінка попиту різних екотуристичних програм та аналіз конкуренції. Introduction. Sharpening attention to environmental issues and finding new marketing approaches and forms of rational use of natural recreational resources in the Carpathian region will contribute to the formation of environmental culture, environmental values, ability to follow moral and legal norms and rules of environmentally sound behavior and more. An important place in the problems solving is given to eco-tourism and marketing in the organization of ecotourism development, which will help to realize that rational recreational nature using will not only stimulate the flow of entry into the region, increase welfare, but also play an important role in preserving natural resources as parts of global resources. The purpose of the study is to identify ecologically attractive areas for the development of ecological tourism, substantiate the unique potential of the Carpathian region for this type of tourism and identify areas of creative implementation of foreign experience to establish stages of marketing process in the organization of ecological tourism. Methods. The using of the analysis method, questionnaires, study of foreign experience, system-structural approach became the methodological basis of the study. Results. The uniqueness of the region for ecological tourism is established on the analysis of opportunities for the ecological tourism development in the Carpathian region, in particular, the distribution of protected lands and their functional structure, the availability of reserves and national parks, etc. A high level of interest in ecological tourist products was established by surveying tourists who visited Vyzhnytsia National Park. Based on the study of foreign experience, the stages of the marketing process that can be implemented in the practice of organizing the development of ecotourism in the Carpathian region are identified. The most promising types of ecological tourist products are offered and the influence of ecotourism development on the balance of nature protection, economic, social, cultural, integration and other interests in the region is established. Discussion. Important areas of further research in the context of determining the role and place of marketing in the ecotourism development are, in particular, the determination of target categories of visitors, assessing the demand for various ecotourism programs and competition analysis.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45998
Розташовується у зібраннях:Вісник економіки 2022 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кифяк.PDF1.37 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.