Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45999
Назва: Маркетингові стратегії бізнес-систем у глобальному середовищі
Інші назви: Marketing strategies of business systems in global environment
Автори: Пархоменко, Наталія
Parkhomenko, Nataliia
Ключові слова: маркетингова стратегія
бізнес-система
глобальне середовище
міжнародні ринки
підприємство
експортна продукція
marketing strategy
business system
global environment
international markets
enterprise
export products
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Пархоменко, Н. Маркетингові стратегії бізнес-систем у глобальному середовищі [Текст] / Наталія Пархоменко // Вісник економіки. – 2022. – № 2. – С. 59-72.
Короткий огляд (реферат): Вступ. Функціонування та розвиток бізнес-систем на міжнародних ринках під тиском конкурентів вимагає застосування стратегічних підходів до управління маркетинговою діяльністю. Відсутність обґрунтованої маркетингової стратегії в умовах глобального середовища призводить до втрати конкурентних позицій, фінансових проблем, збитковості діяльності тощо на внутрішніх та зовнішніх ринках збуту. З огляду на те, що у 2021 р. експортно-імпортні операції здійснювалися із 166 країнами-партнерами (відповідно Державній службі статистики України), обґрунтованість вибору маркетингової стратегії на зовнішніх ринках є доволі актуальним питанням та потребує дослідження. Мета. Мета дослідження – процес формування та реалізації маркетингових стратегій бізнес-систем у глобальному середовищі Методи. У процесі дослідження для обґрунтованості положень, наведених у статті, використано комплекс загальнонаукових і спеціальних методів, зокрема: історико-логічний – у процесі дослідження теоретичних основ розробки маркетингової стратегії; аналізу і синтезу – для визначення залежності маркетингової стратегії від типу ринку та експортної продукції, визначення взаємозв’язків між маркетинговою стратегією та ступенем охоплення міжнародного ринку в глобальному середовищі; матричного аналізу для побудови матриці маркетингових стратегій виходу на міжнародні ринки; процесний підхід – для визначення етапів процесу розробки та реалізації маркетингової стратегії бізнес-систем у глобальному середовищі та формуванні алгоритму маркетингових заходів в процесі формування та реалізації маркетингової стратегії бізнес-систем: графічний метод – для наочного представлення результатів аналітичних досліджень; абстрактно-логічний – для теоретичного узагальнення і формулювання висновків. Результати. У статті конкретизовано сутність поняття «маркетингова стратегія бізнес-систем», розглянуто залежність маркетингової стратегії від типу ринку та експортної продукції. Надано характеристику маркетинговим стратегіям виходу на міжнародні ринки. Визначено взаємозв’язки між маркетинговою стратегією та ступенем охоплення міжнародного ринку у глобальному середовищі. Охарактеризовано переваги та недоліки маркетингових стратегій виходу на міжнародні ринки. Сформовано процес розробки та реалізації маркетингової стратегії бізнес-систем у глобальному середовищі. представлено алгоритм маркетингових заходів у процесі формування та реалізації маркетингової стратегії бізнес-систем. Перспективи. проведені дослідження створюють підґрунтя для подальшого удосконалення методології оцінювання стратегічних маркетингових альтернатив для здійснення підприємствами міжнародної діяльності. Introduction. The operation and development of business systems in international markets under pressure from competitors requires the application of strategic approaches to marketing management. The lack of a sound marketing strategy in the global environment leads to the loss of competitive positions, financial problems, unprofitable activities, etc. in domestic and foreign markets. Given the fact that in 2021 export and import operations were carried out with 166 partner countries (according to Ukrstat), the validity of the choice of marketing strategy in foreign markets is a very important issue and needs research. The purpose of the article is the process of formation and implementation of marketing strategies of the business systems in a global environment. Methods. In the process of research for the validity of the provisions presented in the article, a set of general scientific and special methods was used, in particular: historical and logical - in the process of studying the theoretical foundations of marketing strategy; analysis and synthesis - to determine the dependence of marketing strategy on the type of market and export products, to determine the relationship between marketing strategy and the degree of coverage of the international market in the global environment; matrix analysis to build a matrix of marketing strategies to enter international markets; process approach - in determining the stages of development and implementation of marketing strategy of business systems in the global environment and the formation of the algorithm of marketing activities in the formation and implementation of marketing strategy of business systems: graphical method - to visualize the results of analytical research; abstract-logical- for theoretical generalization and formulation of conclusions. Results. The article specifies the essence of the concept of «marketing strategy of business systems», considers the dependence of marketing strategy on the type of market and export products. The characteristic of marketing strategies of entering international markets is presented. The relationship between marketing strategy and the degree of coverage of the international market in the global environment is identified. The advantages and disadvantages of marketing strategies to enter international markets are described. The process of development and implementation of marketing strategy of business systems in the global environment is formed. The algorithm of marketing measures in the process of formation and implementation of marketing strategy of business systems is presented. Perspectives. The conducted research creates a basis for further improvement of the methodology of evaluation of strategic marketing alternatives in the implementation of international activities by enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45999
Розташовується у зібраннях:Вісник економіки 2022 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пархоменко.PDF1.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.