Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46114
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавлік, Ірина-
dc.date.accessioned2022-12-13T09:30:49Z-
dc.date.available2022-12-13T09:30:49Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПавлік, І. Комунікаційні аспекти формування бренду роботодавця [Текст] / Ірина Павлік // Актуальні проблеми менеджменту та публічного управління в умовах війни та післявоєнної відбудови України : матеріали доп. Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю [Тернопіль, 31 трав. 2022 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – С. 432-435.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46114-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleКомунікаційні аспекти формування бренду роботодавцяuk_UA
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ ВІЙНИ ТА ПІСЛЯВОЄННОЇ ВІДБУДОВИ УКРАЇНИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ірина ПАВЛІК.pdf227.75 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.