Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46148
Назва: Інноваційні методи викладання та навчання у сфері вищої освіти
Інші назви: Innovative methods of teaching and education in the field of higher education
Автори: Мельничук, Ірина
Білоус, Ірина
Melnychuk, Iryna
Bilous, Iryna
Ключові слова: інноваційні методи викладання та навчання
метод «перевернутого» класу
метод гейміфікація
метод дизайн-мислення
метод активного навчання
самонавчання
innovative methods of teaching and learning
the method of «inverted» class
the method of gamification
the method of design thinking
the method of active learning and self-learning
Дата публікації: 2021
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Мельничук, І. Інноваційні методи викладання та навчання у сфері вищої освіти [Текст] / Ірина Мельничук, Ірина Білоус // Гуманітарні студії : історія та педагогіка. – 2021. – № 2. – С. 94-102.
Короткий огляд (реферат): Анотація. Освіта відіграє важливу та вирішальну роль у всьому світі у розвитку кваліфікованої робочої сили. Протягом багатьох десятиліть використання підручників було традиційним методом навчання, однак поява та впровадження методів оцінення ефективності навчання виявили, що більшість студентів не засвоюють зміст курсу до очікуваного рівня. Сучасні умови суспільного розвитку дедалі більше вимагають активного впровадження інноваційних технологій викладання та навчання, переосмислення усталених систем щодо прийомів та методів у галузі освіти. У статті розглядається одна з актуальних проблем в сучасному освітньому процесі – пошук ефективних інноваційних методів викладання та навчання. Дослідження та систематизація наукових підходів до теоретичних засад інноваційних методів навчання дозволили сформулювати визначення поняття інноваційний метод навчання, який доцільно трактувати як новий спосіб організації навчального процесу, спрямований на підвищення ефективності засвоєння навчального матеріалу та покращення результатів навчання. Систематизовано та проаналізовано такі інноваційні методи навчання, як перевернутий клас, гейміфікація, дизайн-мислення, активне навчання та самонавчання. Зроблено висновок, що недоцільно протиставляти традиційні та інноваційні методи. Результати цього дослідження можуть суттєво допомогти педагогам прийняти найефективніші методи та стилі викладання на основі їхніх цілей навчання. У статті зазначено, що в сучасному освітньому процесі проблема пошуку найефективнішого інноваційного методу викладання та навчання залишається однією із актуальних у світовій педагогічній і науково-дослідній діяльності.Однак в умовах трансформаційних змін у вищій школі потребують постійного ретельного вивчення та науково-практичного обґрунтування питання кращого досвіду інноваційної освітньої діяльності; характеристики змісту інтерактивних методів та форм навчання, специфіки їх використання у вищих навчальних закладах. Окреслено перспективи подальших розвідок в контексті дослідження чинників взаємозумовленості процесів розвитку усіх сфер життєдіяльності у суспільстві та розвитку інноваційних методів викладання та навчання з використанням передових освітніх практик. Annotation. Education plays a crucial role worldwide in the development of a skilled workforce. For many decades, the use of textbooks has been a traditional method of teaching, but the emergence and implementation of methods for assessing the effectiveness of teaching have found that most students do not master the content of the course to the expected level. Modern conditions of social development increasingly require the active introduction of innovative technologies of teaching and learning, rethinking the established systems of techniques and methods in the field of education. The article is devoted to one of the current problems in the modern educational process – the search for effective innovative methods of teaching and learning. In particular, among the main aspects of the study are research and search for the best modern methods of teaching and learning, solving problems of pedagogical innovation. Research and systematization of scientific approaches to the theoretical foundations of innovative teaching methods allowed to formulate a definition of innovative teaching method, which should be interpreted as a new way of organizing the learning process, which aims to improve learning and improve learning outcomes. Innovative teaching methods such as inverted classroom, gamification, design thinking, active learning and self-learning are systematized and analysed. It is concluded that it is inexpedient to oppose traditional and innovative methods. The results of this study can significantly help educators to adopt the most effective teaching methods and styles based on their learning goals. The article notes that in the modern educational process the problem of finding the most effective innovative method of teaching and learning remains one of the most relevant in the world›s pedagogical and research activities. However, in the conditions of transformational changes in higher education, they need constant careful study and scientific and practical substantiation of the issue of the best experience of innovative educational activities; characteristics of the content of interactive methods and forms of education, the specifics of their use in higher education. Prospects for further research in the context of studying the factors of the interdependence of development of all spheres of life in society and the development of innovative methods of teaching and learning using best educational practices are outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46148
Розташовується у зібраннях:Гуманітарні студії: історія та педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МЕЛЬНИЧУК.PDF463.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.