Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46149
Назва: Інформаційно-освітній простір закладу освіти: структурно-функціональні особливості освітнього веб-сайту
Інші назви: Information space of the educational institution: structural and functional features of the educational website
Автори: Ребуха, Лілія
Брик, Роман
Rebukha, Liliia
Bryk, Roman
Ключові слова: інформаційний освітній простір
інформаційне освітнє середовище
інформаційно-комунікаційні технології
інформатизація
освітній процес
шкільний вебсайт
information educational space
information educational environment
information and communication technologies
informatization
educational process
schoolwebsite
Дата публікації: 2021
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Ребуха, Л. Інформаційно-освітній простір закладу освіти: структурно-функціональні особливості освітнього веб-сайту [Текст] / Лілія Ребуха, Роман Брик // Гуманітарні студії : історія та педагогіка. – 2021. – № 2. – С. 103-114.
Короткий огляд (реферат): Анотація. У статті актуалізовано цифровізацію освітнього процесу як майбутнього шкільної освіти, що уможливлює дистанційне навчання в усіх його виявах. Підкреслено важливість розробки високоякісних освітніх електронних ресурсів та формування на їх основі інформаційного освітнього простору закладу освіти із створеними спеціальними інформаційними платформами, що нині є значущою умовою для надання якісних освітніх послуг. Розглянуто основні теоретичні підходи до визначення понять «інформа- ційний освітній простір» та «інформаційне освітнє середовище» та досліджено співвідношення між ними. Схарактеризовано, що інформаційний освітній простір слугує результатом конструктивної освітньої діяльності в умовах інформатизації, тоді як інформаційно-освітнє середовище становить сукупність підсистем, що забезпечують педагогічну взаємодію учасників освітнього процесу завдяки сучасним інформаційно-технічним і навчально- методичним засобам. Зазначено, що створення єдиного інформаційно- освітнього простору уможливлене за впровадження в освітній процес засобів інформаційно-комунікаційних та інтерактивно-інформаційних технологій. Розкрито особливості функціонування вебсайту в організації інформа- ційного освітнього простору закладу освіти, як важливого кроку до відкритості освітнього процесу школи громадськості, батькам і зацікавленим особам з питань формування та реалізації освітньої політики навчального закладу. Доведено, що шкільний вебсайт надає учителям, учням та їхнім батькам доступ до всієї інформації та спрямований на надання додаткової допомоги та підтримки всім учасникам освітнього процесу. Аргументовано скерування вебсайту на сприяння розвитку наукових досліджень учнів та його мотиваційний складник для майбутніх освітніх школярів. Виокремлено основні притаманні вебсайту функції: представницьку, інформаційну та комунікаційну. Зроблено висновок про те, що інформаційно-освітній простір має великий вплив на всіх учасників освітнього процесу, тоді ж як вебсайт закладу освіти цілеспрямований на підвищення ефективності освітньої діяльності, впровадження освітніх інновацій, збільшення рівня інформаційної відкритості і прозорості закладу загальної середньої освіти. Abstract. The article actualizes the digitalization of the еducation alprocessas the future of school education, which creates opportunities for distance learning inallits forms. The importance of developing high-quality electronic еducation alresourcesand for mingont heir basis the information education alspaceof the educational institution with the creation of specialin for mation platforms, which is nowanim portant condition for providing quality education alservices. The main the or eticalap proachesto the definition of “information education alspace” and “information education alenvironment” are consideredand the relationship between the misinvestigated. It is characterized that thein for mation education alspace is there sult of constructive educational activities in the context of informatization, while thein for mationand educational environmentis a set of subsystems that provide pedagogica linteraction of participants in the еducation alprocess through modernin for mation and technical and education altools. It is noted that the creation of acommon information and education alspace is possible through thein troduction of IC and interactive information technologies in the educational process. The peculiarities of the website functioning in the organization of the information education alspace of the educational institution asanim portantstep towards the open ness of the educational process of the school to the public, parents and stake holders in the for mationand implementation of educational policy. It has been proven that the school website provides teachers, students and their parent swithaccess to educational information and aimstoprovidead ditionalass is tanceand supportto all participantsin the educational process. The direction of the website to promote the development of scientific research of student sandits motivating component for future students is argued. The main functions in her entin the website are high lighted: representative, informational and communication. It is concluded that the information and education alspace has a great impactonall participant sin the educational process, whilethewebsite of the educational institution is aimedatim proving the efficiency of educational activities, implementing educational in novations, in creasing information opennes sandtrans parency of general secondary education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46149
Розташовується у зібраннях:Гуманітарні студії: історія та педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
РЕБУХА.PDF459.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.