Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46429
Назва: Бренд як іміджевий чинник соціальної ідентичності особистості
Автори: Тешнер, Д. В.
Ключові слова: бренд
соціальна ідентичність особистості
Дата публікації: 2022
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Тешнер Д. В. Бренд як іміджевий чинник соціальної ідентичності особистості [Електронний ресурс] : кваліфікаційна робота : спец. 231 – cоціальна робота освітньо-професійна програма – cоціальна робота / Діана Віталіївна Тешнер ; наук. керівник д. психол. н., доц. А. Н. Гірняк. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – 98 с.
Короткий огляд (реферат): Магістерська робота Бренд як іміджевий чинник соціальної ідентичності особистості
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46429
Розташовується у зібраннях:2022-2023 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тешнер Діана, СРм-21 .docx243.83 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.