Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46619
Назва: Using methods of political marketing in organization of political campaigns
Автори: Huryk, Myroslava
Motyka, Zoriana
Дата публікації: 2021
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Huryk, M. Using methods of political marketing in organization of political campaigns [Текст] / Myroslava Huryk, Zoriana Motyka // Соціально-політичні комунікації як чинник консолідації та демократизації українського суспільства : щорічн. наук. праць / відп. за вип. Т. В. Гончарук (Чолач). – Тернопіль : ЗУНУ, 2021. – P. 144.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46619
Розташовується у зібраннях:СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ЧИННИК КОНСОЛІДАЦІЇ ТА ДЕМОКРАТИЗАЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Huryk, Motyka.pdf501.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.