Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46619
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHuryk, Myroslava-
dc.contributor.authorMotyka, Zoriana-
dc.date.accessioned2023-01-17T12:55:29Z-
dc.date.available2023-01-17T12:55:29Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationHuryk, M. Using methods of political marketing in organization of political campaigns [Текст] / Myroslava Huryk, Zoriana Motyka // Соціально-політичні комунікації як чинник консолідації та демократизації українського суспільства : щорічн. наук. праць / відп. за вип. Т. В. Гончарук (Чолач). – Тернопіль : ЗУНУ, 2021. – P. 144.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46619-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleUsing methods of political marketing in organization of political campaignsuk_UA
Розташовується у зібраннях:СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ЧИННИК КОНСОЛІДАЦІЇ ТА ДЕМОКРАТИЗАЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Huryk, Motyka.pdf501.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.