Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46992
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуцик, Соломія-
dc.date.accessioned2023-01-26T10:56:00Z-
dc.date.available2023-01-26T10:56:00Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКуцик, С. Маркетинг в освіті як предмет філософського аналізу [Текст] / Соломія Куцик // Соціально-політичні комунікації як чинник консолідації та демократизації українського суспільства : щорічн. наук. праць / відп. за вип. Т. В. Гончарук (Чолач). – Тернопіль : ЗУНУ, 2021. – С. 392.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/46992-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleМаркетинг в освіті як предмет філософського аналізуuk_UA
Розташовується у зібраннях:СОЦІАЛЬНО-ПОЛІТИЧНІ КОМУНІКАЦІЇ ЯК ЧИННИК КОНСОЛІДАЦІЇ ТА ДЕМОКРАТИЗАЦІЇ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Куцик Соломія.pdf722.59 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.