Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48028
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРебрина, Марта-
dc.date.accessioned2023-04-26T07:11:12Z-
dc.date.available2023-04-26T07:11:12Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationРебрина, М. Перспективні напрями розвитку інноваційного маркетингу на підприємстві [Текст] / Марта Ребрина // Актуальні проблеми економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі : матеріали доп. VII наук.-практ. конф. студ. та молод. вчених з міжнар. участю [Тернопіль, 21 жовт. 2022 р.] / редкол. : О. Ф. Овсянюк-Бердадіна, А. А. Вірковська, Р. В. Волошин [та ін.] ; відп. за вип. В. М. Островерхов. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – С. 283-285.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48028-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleПерспективні напрями розвитку інноваційного маркетингу на підприємствіuk_UA
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІКИ, ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ребрина Марта.pdf391.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.