Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48049
Назва: Email-маркетинг в системі маркетингових інструментів впливу на поведінку споживача
Автори: Ільницький, Андрій
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Ільницький, А. Email-маркетинг в системі маркетингових інструментів впливу на поведінку споживача [Текст] / Андрій Ільницький // Актуальні проблеми економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі : матеріали доп. VII наук.-практ. конф. студ. та молод. вчених з міжнар. участю [Тернопіль, 21 жовт. 2022 р.] / редкол. : О. Ф. Овсянюк-Бердадіна, А. А. Вірковська, Р. В. Волошин [та ін.] ; відп. за вип. В. М. Островерхов. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – С. 334-335.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48049
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІКИ, ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ільницький Андрій.pdf391.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.