Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48058
Назва: Особливості маркетингу у страховій діяльності
Інші назви: FEATURES OF MARKETING IN INSURANCE ACTIVITY
Автори: Федорович, Ірина Михайлівна
Кулина, Галина
Ключові слова: страхова компанія, страховий маркетинг, страховий продукт, страхова послуга, маркетингова стратегія.
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Федорович І. М., Кулина Г.М. Особливості маркетингу у страховій діяльності. Світ фінансів. 2022. Вип. 4 (73). С. 129-141.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено основні чинники впливу на стрімкий розвиток сфери страхового маркетингу. Розглянуто на основі ретроспективного аналізу основні етапи становлення страхового маркетингу (від початку 60-х років ХХ століття дотепер). Ідентифіковано ключові елементи комплексу страхового маркетингу, спираючись на теоретико-методичні засади функціонування маркетингу як економічного процесу. З метою поглиблення розуміння концепту страхового маркетингу розглянуто існуючі підходи до визначення поняття “страховий маркетинг”. Запропоновано класифікацію чинників впливу на поведінку споживача в контексті страхового маркетингу. Проаналізовано особливості страхового маркетингу та узагальнено основні аспекти реалізації ефективної страхової маркетингової стратегії з урахуванням міжнародного досвіду.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48058
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1565-3086-1-SM (1).pdf540.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.