Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48285
Назва: Економіка соціальних медіа
Автори: Чирак, І. М.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Тернопіль, ЗУНУ
Бібліографічний опис: Чирак, І. М. Економіка соціальних медіа [Текст] : навч. посіб. / І. М. Чирак. - Тернопіль : ЗУНУ, 2023. - 300 с.
Короткий огляд (реферат): У навчальному поісібнику висвітлено теоретичні засади становлення та розвитку економіки соціальних медіа за умов стрімкого розвитку інформацйних технологій. З оявою ринциово нового інформаційного середовища - віртуального ростору, змінились попередні уявлення світу щодо ведення комунікацій, пошуку та передачі інформації та ведення бізнесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48285
Розташовується у зібраннях:Підручники і навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
економіка соц медіа.pdf3.13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.