Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48434
Назва: Соціальні мережі як рекламний ресурс сучасної бібліотеки
Автори: Недошико, Ірина Романівна
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Недошитко, І., Біловус, Л., & Вількова, Т. (2023). Соціальні мережі як рекламний ресурс сучасної бібліотеки. Вісник Книжкової палати, (1), 37-42.
Короткий огляд (реферат): На тематичному семінарі "Бібліотека та російсько-українські інформаційні війни", проведеному 9 вересня 2022 р. за участі майже 70 представників профільних установ з різних куточків країни, обговорювали доповіді провідних вітчизняних учених-бібліотекознавців, зокрема О. Сокур "Бібліотеки на захисті інформаційного простору України", О. Клименко "Роль української мови сьогодні", О. Дзири "Чим небезпечна українська книга для росіян: як вони з нею боролись і як продовжують боротися в умовах російськоукраїнської війни
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48434
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
275141-Текст статті-634212-1-10-20230307.pdf1.16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.