Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48435
Назва: Формування комунікативної компетентності бакалаврів із використанням інформаційних технологій під час навчання
Автори: Яблонська, Наталя Мирославівна
Ключові слова: комунікативна компетентність, інформаційні технології, бакалаврат, інформаційна, бібліотечна та архівна справа.
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Біловус, Л., Гомотюк, О., & Яблонська, Н. (2023). Формування комунікативної компетентності бакалаврів із використанням інформаційних технологій під час навчання. Науковий журнал «Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія», (1).
Короткий огляд (реферат): Мета роботи. Нова цифрова стадія розвитку суспільства спричинила величезний стрибок інформаційних технологій. Тепер для ефективного функціонування економіки та суспільства потрібно мати добре сформовані комунікативні компетентності. Методологія дослідження ґрунтується на таких загальнонаукових методах, як аналіз, синтез, узагальнення, також використано статистичний метод. Наукова новизна роботи. Електронний документообіг, e-learning та хмарні технології, розвиток і використання соціальних мереж зумовлюють зміну змісту навчання при підготовці майбутніх фахівців. Реалізувати компетентнісний підхід у вищій освіті, сформувати саме комунікативну компетентність, з огляду на сучасну інформатизацію суспільства, дуже важливо. Звичайно, вироблення комунікативних компетентностей як важливої складової освітнього процесу регулюють стандарти вищої освіти. Для спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» для першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Міністерство освіти і науки України наказом від 12.12.2018р. № 1378 визначило перелік комунікативних компетентностей, що будуть потрібні майбутнім фахівцям. У статті проаналізовано результати експерименту, що був проведений на базі соціально-гуманітарного факультету Західноукраїнського національного університету, для дефініції рівня сформованості комунікативної компетентності студентів відповідно до використання ними інформаційних технологій під час навчального процесу. Висновки. Визначено, що загалом розуміння електронного інформаційно-освітнього середовища є правильним, але немає сформованого ставлення до інформаційної комунікативної компетентності як такої. Також студенти зацікавлені в дисциплінах з інформаційних технологій та мають бажання вивчати нові предмети.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48435
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
276770-Текст статті-637823-1-10-20230406.pdf415.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.