Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48439
Назва: | КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ДЕОНТОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ |
Автори: | Яблонська, Наталя Мирославівна |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Яблонська, Н., & Коруна, В. (2021). КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ДЕОНТОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ВЧИТЕЛЯ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ. Наукові проєкти соціально-гуманітарного факультету ЗУНУ, 180-182. |
Короткий огляд (реферат): | У світлі нових парадигмальних принципів становлення сфери освіти стає зрозумілим, що формування деонтологічної культури вчителя в системі неперервної професійної педагогічної освіти має будуватися на якісно інших ідеях і підходах. Найважливішим напрямком реалізації такого підходу є побудова професійно-педагогічної підготовки фахівців як суб'єктів професійної діяльності. В даний час відчувається необхідність в дослідженні процесів переведення 181 студента з об'єктної в суб'єктну позицію, тобто позицію активного професійного самовиховання. Вся система педагогіки базується на суб'єкті, який і є «синергетичним» фундаментом всіх інших структурних елементів даної системи. Інакше кажучи, саме суб'єкт перетворює педагогічну систему в самоорганізовану систему |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48439 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник-180-182.pdf | 600.85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.