Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48518
Назва: Тенденції розвитку маркетингових комунікацій в умовах пандемії
Автори: Бик, Яна
Братко, Олександра
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Бик, Я. Тенденції розвитку маркетингових комунікацій в умовах пандемії [Текст] / Яна Бик, Олександра Братко // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку : вітчизняний та зарубіжний досвід : тези доп. ХV Міжнар. наук.-практ. конф. молод. учених і студ. [Тернопіль, 29-30 берез. 2022 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – С. 160-161.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48518
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бик Яна.pdf132.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.