Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48518
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБик, Яна-
dc.contributor.authorБратко, Олександра-
dc.date.accessioned2023-10-18T11:35:27Z-
dc.date.available2023-10-18T11:35:27Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationБик, Я. Тенденції розвитку маркетингових комунікацій в умовах пандемії [Текст] / Яна Бик, Олександра Братко // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку : вітчизняний та зарубіжний досвід : тези доп. ХV Міжнар. наук.-практ. конф. молод. учених і студ. [Тернопіль, 29-30 берез. 2022 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – С. 160-161.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48518-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleТенденції розвитку маркетингових комунікацій в умовах пандеміїuk_UA
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бик Яна.pdf132.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.