Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48527
Назва: Контент-маркетинг як стратегія просування продукції
Автори: Саламон, Інна
Братко, Олександра
Дата публікації: 2022
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Саламон, І. Контент-маркетинг як стратегія просування продукції [Текст] / Інна Саламон, Олександра Братко // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку : вітчизняний та зарубіжний досвід : тези доп. ХV Міжнар. наук.-практ. конф. молод. учених і студ. [Тернопіль, 29-30 берез. 2022 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – С. 177-178.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48527
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Саламон Інна.pdf167.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.