Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48541
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВисоцький, Олександр-
dc.date.accessioned2023-10-18T12:38:11Z-
dc.date.available2023-10-18T12:38:11Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВисоцький, О. Цифровий маркетинг – підвищення конкурентоспроможності ТНК [Текст] / Олександр Висоцький // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку : вітчизняний та зарубіжний досвід : тези доп. ХV Міжнар. наук.-практ. конф. молод. учених і студ. [Тернопіль, 29-30 берез. 2022 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – С. 199-201.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48541-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleЦифровий маркетинг – підвищення конкурентоспроможності ТНКuk_UA
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО-КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ: ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Висоцький Олександр.pdf157.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.